Logo Panta Rhei Blokhutverhuur
home verhuurinfo verhuurkalender fotos Tarieven Omgeving Nuenen contact

Activiteiten in Nuenen en omgeving

Wanneer je met je groep of vereniging iets wilt ondernemen in of rondom Nuenen, zijn er verschillende mogelijkheden. Hieronder vind je een overzicht van plekken en activiteiten die volgens ons een bezoekje waard zijn.

Speeltuin de Kievit

Leeftijd: 3 tot 12 jaar
Website: www.speeltuin-dekievit.nl
Adres: Kerkstraat 10, 5671 GP in Nuenen

Speeltuin de Kievit is een overzichtelijke, veilige en vooral leuke speeltuin in het centrum van Nuenen. Met meer dan veertig speeltoestellen voor jong en oud is hier genoeg te beleven!

Vincentre

Leeftijd: 14 jaar en ouder
Website: www.vgvn.nl
Adres: Berg 29, 5671 CA in Nuenen

Op 18 juli 2010 is het nieuwe Van Gogh Museum 'Vincentre'geopend. Een uniek gebouw waarin u het leven van deze beroemde kunstenaar van dichtbij kunt zien en beleven. Het Vincentre is van dinsdag tot en met zondag geopend van 10.00 - 17.00 uur.

Midgetgolf bij De Afslag

Leeftijd: Alle
Website: www.mgcdeafslag.nl
Adres: Lissevoort 10, Nuenen

Iedereen kan bij MGC De Afslag terecht voor een recreatief rondje midgetgolf. Bij slecht weer en van 15 oktober tot en met 31 maart zijn ze gesloten, maar anders ben je op maandag, woensdag, donderdag, zaterdag en zondag van 13.30 tot 17.00 uur welkom. Ga je met een groep? Neem dan wel even contact met ze op.

Weverkeshof: dorpsboederij Nuenen

Leeftijd: tot 12 jaar
Website: www.weverkeshof.nl
Adres: Jhr. Hugo van Berckellaan 5, 5671 CH in Nuenen

Dorpsboerderij Weverkeshof, door enthousiaste vrijwilligers onder leiding van een gedreven en bekwaam bestuur, als educatief en maatschappelijk centrum, waarin de verhouding mens, natuur en dier op milieu/ecologische, duurzame en interactieve wijze, blijvend beschikbaar wordt gesteld aan verschillende doelgroepen in Nuenen en haar omgeving.

< 1 2