Logo Panta Rhei Blokhutverhuur
home verhuurinfo verhuurkalender fotos Tarieven Omgeving Nuenen contact

Blokhut huren? Meer over de accommodatie

De blokhut van Scouting Panta Rhei is een nieuwe blokhut die begin 2011 is opgeleverd. De accommodatie is van alle gemakken voorzien. Een korte opsomming:
  • Gescheiden sanitaire voorzieningen met wc’s en douches
  • Een ruime industriële keuken met oven, fornuis en groot werkblad
  • Drie ruime lokalen van 30 m2 én een groot lokaal van 60 m2
  • Een afsluitbare binnen- en buitenhaard
  • Een kampvuurkuil voor vijftig personen
  • Een modern brand- en beveiligingssysteem
  • Gratis Wifi

Het buitenterrein

De scoutingblokhut van Panta Rhei staat op een groots, open en speels ingedeeld terrein. Op de totale oppervlakte van 1700 m2 vind je de blokhut, een riante kampvuurkuil en verschillende natuurlijke speel-objecten. Het buitenterrein van de blokhut is voor een groot deel geschikt om een kampement op te slaan, om te pionieren en om leuke groepsspelen te doen. Het terrein van de scouting is volledig afsluitbaar en voorzien van goede verlichting.

Let op: de blokhut is op vrijdagavond en zaterdagochtend/middag tot 18.00 uur niet te huur i.v.m. draaien eigen groep. Valt dat op een feestdag of in de feestdagen? Informeer dan naar de mogelijkheden.

Klinkt dat goed? Huur dan onze blokhut!

Dat kan snel en eenvouding via de contactpagina. Wil je eerst wat meer informatie? Mail dan naar blokhutverhuurder@gmail.com