Logo Panta Rhei Blokhutverhuur
home verhuurinfo verhuurkalender fotos Tarieven Omgeving Nuenen contact

Activiteiten in Nuenen en omgeving

Wanneer je met je groep of vereniging iets wilt ondernemen in of rondom Nuenen, zijn er verschillende mogelijkheden. Hieronder vind je een overzicht van plekken en activiteiten die volgens ons een bezoekje waard zijn.

Handig: de VVV in Nuenen

Website: www.vvvnuenen.nl
Adres: Berg 29, 5671 CA Nuenen

De VVV in Nuenen is gehuisvest in het  Vincentre, het documentatiecentrum over de wereldberoemde schilder Vincent van Gogh. Het VVV is elke dinsdag tot en met zondag geopend van 10.00 tot 17.00 uur.

Binnenzwembad de Drietip

Website: www.laco.eu/nuenen-de-drietip.html
Adres: Sportlaan 4, 5671 GR Nuenen

Laco sportcentrum De Drietip in Nuenen heeft een zwembad met een 50-meterbad, een pierenbad en een zwembad met glijbaan. Het zwembad ligt in het centrum van Nuenen.

Strandbad Nuenen

Website: www.laco.eu/nuenen-strandbad-nuenen.html
Adres: Enodedreef 3, 5674 TG Nuenen

Laco Strandbad Nuenen in Nuenen heeft een prachtig in de bossen gelegen natuurbad, speeltoestellen, strandpaviljoen en feestzaal voor 200 personen, zonneterras, grote ligweide, naturistenstrand, midgetgolfbaan, kanoverhuur en ruime gratis parkeergelegenheid.

Pre Historisch Dorp

Website: www.prehistorischdorp.nl
Adres: Boutenslaan 161B, 5644 TV Eindhoven

Een vervlogen tijd komt tot leven! Beleef zes tijdperken van prehistorie tot aan de late middeleeuwen in Pre Historisch Dorp. Ontdek hoe de Romeinen leefden, ontmoet krijgshaftige Batavieren, bezoek boeren uit de ijzertijd en ga op jacht in de prehistorie. Oude ambachten herleven in eeuwenoude hoeves, vakwerkhuizen en boerderijen

Dierenrijk Europa

Website: www.dierenrijk.nl
Adres: Baroniehei, Nuenen

Lekker beesten tussen de dieren? Het kan in Dierenrijk (vlakbij Eindhoven)! Hier kun je (samen met je ouder(s), vriendje(s), familieleden of zelfs de héle klas) slingeren als een aap, lopen als een ooievaar of een ander dier imiteren in een van de vele speeltuinen. Maar, in dit park sta je ook neus aan neus met ijsberen, zeehonden, tijgers, roofvogels en nog veel meer dieren!

1 2 >